Ponuka školení

Môžete získať osvedčenie o absolvovaní inovačného vzdelávania.

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky – sekcia stredných škôl a celoživotného vzdelávania podľa § 67 ods. 5 zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických
zamestnancoch a odborných zamestnancoch po posúdení všetkých náležitostí
v y d á v a
žiadateľovi 3original, s.r.o. so sídlom Kukučínova 44, 831 02 Bratislava, IČO: 54904757

O P R Á V N E N I E na poskytovanie inovačného vzdelávania.

Intenzívny tréning riešenia konfliktných situácií 

  • Zásady konštruktívneho rozhovoru
  • Tréning vedenia konštruktívneho rozhovoru
  • Práca s argumentmi
  • Tréning argumentácie
  • Zvládanie negatívnych emócií
  • Tréning znižovania napätia v rozhovore

Vedenie ľudí ako remeslo

  • Autorita vedúceho pracovníka
  • Roly, úlohy, schopnosti a zručnosti vedúceho pracovníka
  • Spätná väzba – ako dar, prejav záujmu a podpory
  • Ako pracovať s nesúhlasom – vypočuť, vyjasniť a argumentovať
  • Tréning konkrétnych situácií 

Budovanie dôvery na pracovisku (na vyžiadanie pre uzavreté skupiny)

  • Čo podporuje dobrú atmosféru v tíme
  • Ako zapáliť kolegov pre spoločné ciele
  • Čo s ľuďmi, ktorí sa správajú toxicky
  • Ako pracovať s motiváciou

Stres I: Prevencia vyhorenia, akútneho stresu

  • Čo je to stres?
  • Psychické a fyzické symptómy stresu
  • Reakcie na stres
  • Zvládanie psychickej záťaže
  • Formy uvoľnenia napätia v pracovnom prostredí
  • Relaxačné techniky

Stres II: Ako zvyšovať psychickú odolnosť

  • Čo je psychická odolnosť -reziliencia
  • Ako byť viac v pohode – prevencia proti stresu
  • Ako preventívne a systematicky rozvíjať psychickú odolnosť
  • Prebratie zodpovednosti  a sebariadenie
  • Komunikačné vzorce v strese

Moderovanie porád a stretnutí

  • Ako zabezpečiť aby účastníci stretnutia boli pripravení na poradu
  • Čo je potrebné aby porada mala, aby bola užitočná
  • Ako získať zručnosti potrebné pre zapojenie, prezentovanie
  • Čo s frustrujúcimi – napätými situáciami

Manažovanie zmeny v organizáciach

  • Zmena – dôvod, priebeh, dopady
  • Krivka zmeny – odmietanie, nesúhlas, hľadanie riešení a prijatie zmeny.
  • Manažovanie zmeny – príprava, plánovanie, realizácia
  • Komunikácia v období zmeny
  • Emócie spolupracovníkov v procese zmeny

Výtvarná výchova zameraná na proces tvorby

  • Tvorivý proces ako cieľ
  • Orientácia na produkt vz orientácia na proces
  • Možnosti hodnotenia vo výtvarnom procese
  • Ukážky a tvorba prípravy so zameraním na proces tvorby

Rozvoj zručností v jednotlivých fázach práce s rodinou

  • Tvorba dohody o spolupráci s rodinou
  • Nastavenie procesu
  • Zásady efektívneho plávanovania s rodinou
  • Sociálna diagnostika potrieb rodiny
  • Metódy práce s rodinou

ŠTÝL PRÁCE:

  • Využívame zážitkové učenie s preklopením do praxe. 
  • Kurzy sú vedené  interaktívne s maximálnou mierou zaangažovania účastníkov.
  • Učíme techniky, metodiky a postupy, ktoré sú použiteľné v praxi.
  • Prihlásenie je platné, pokiaľ je zaplatený účastnícky poplatok.
  • Účastníci dostanú osvedčenie o absolvovaní inovačného vzdelávania.